Մահացել է տաղանդաշատ կինոռեժիսոր ՍՈՒՐԵՆ ԲԱԲԱՅԱՆԸ
Ի՞նչ կարող ես գրել մի մարդու մասին, երբ ինքն արդեն կինո է:
Ինձ միշտ թվացել է, որ Սուրեն Բաբայանը կինո է օրվա 24 ժամվա ընթացքում:
Կարևոր չէ, որ նա ֆիլմ նկարի:
Կարևոր չէ, որ նա մոտոր ասի:
Կարևոր չէ, որ ձեռքը ճակատին դնի ու ասի «Գյադեք էս կողմ անցեք, գյադեք էն կողմ անցեք...»:
Փող չունի՝ միևնույն է, օրը 24 ժամ կինո է նկարում:
Կարևորը, որ նա կինոյից կինոարվեստ է ստեղծում:
Կարևորը, որ այդ կինոարվեստը միայն ու միայն իրենն է:
Սուրենը ոչ մի կինոմեծության խելքին չի ընկել և չի ընկնում:
Ալա-այսինչ, ալա-այնինչ ֆիլմեր չի ստեղծում, ուղղակի իր հոգուց բխածը, իր ներաշխարհը էկրանին է հանձնում:
Այլ հարց է, դա բոլորի՞ն է հոգեհարազատ, թե՛ ոչ:
Չթաքցնեմ, ինձ այնքան էլ հոգեհարազատ չէ:
Բայց ես խոնհարվում եմ նրա ստեղծածի առջև:
Ինձ հոգեհարազատ չէ:
Բայց ես հիանում եմ Սուրենի կադրը ստեղծելու, բեմադրելու վարպետությամբ:
Ինձ հոգեհարազատ չէ:
Բայց զարմացած եմ նրա անսահման երևակայությունից:
Անկեղծ ասած, ինձ թվում է կինոռեժիսոր Սուրեն Բաբայանը երկու կյանքով է ապրում:
Մեկը Երևանում ՝ անթիվ ու անհամար ընկերների շրջապատում, մյուսը՝ մենակ, ֆիլմերը շալակն առած ուրիշ մոլորակներ է տանում:
Մնում է միայն թվարկել. «Արարման ութերորդ օրը» 1978 թ., «Սիրամարգի ճիչը» 1982 թ. ( համահեղինակ Մ.Դովլաթյան), «13-րդ առաքյալը» 1987 թ. (համահեղինակ Մ. Դովլաթյան), «Դեմքով դեպի պատը» 1989 թ., «Արյուն» 1990 թ. «Ժանո» 2004 թ., «Մի նայիր հայելուն» 2009 թ և այլն:
Ռոբերտ ՄԱԹՈՍՅԱՆ